söndag 4 mars 2007

Min älskling har åkt

Just nu är Sara i frankrike. Hon smsade imorse och skrev att hon hade 20 grader varmt och strålande sol. Den fuskisen. Själv sitter man här på jobbet insvept i en filt och väntar på att klockan ska bli 23 så man får gå hem nångång.

Vart en konstig kväll igår, igen. Andra konstiga lördagen på rad. Finns en viss återkommande person som är anledningen till det. Så jag får se vad jag gör med det där men igår vart det konstigare än jag faktiskt trodde det kunde bli. Killar är ett konstigt släkte. Eller som jag och Sanna kom fram till. Det ligger nog i killgenen.

Min bästa av alla människor Victor fyller år idag. Hann tyvärr inte träffa honom igår för när jag efter alldeles för lång tid och många telefonsamtal äntligen kom ner på stan så satt han på en buss påväg hem. Jättesynd! Men jag fick iallafall prata med honom men då var han redan i bredsand.

När allt var som jobbigast dök min räddare i nöden upp. Samma som var min räddare i nöden förra helgen. Erik. Han kom och gick och pratade i telefon med sin tjej. Sen gick jag med han och fick skjuts hem + max mat. Kan det bli bättre!?

Måste försöka se till så att mina hanteringstider inte skiter sig totalt. Så, hejdå!

Inga kommentarer: