lördag 10 mars 2007

Bara hemma

Mycket duktigt av mig. Var sugen på att gå ut men kom fram till att jag inte hade råd. Har varit ut 2 helger i rad och dom lördagarna har ju bara blivit kaos så jag tänkte att det kunde ju vara skönt att bryta det mönstret.
Pratade nyss med Victor och han var ute. Han lät rätt nykter och lika söt som vanligt. Hade varit kul att gå ut och träffa honom men nu är det ju som det är, extremt dåligt med pengar.

Det är sjukt hur mycke pengar man kan göra av med på en annan person. Har precis räknat ut hur mycke det var för mig och det var bara det jag fört över till den personens konto. Trodde faktiskt inte att det var så mycke som jag kom fram till. Och då är inte kontanter eller utgångar inräknat där. Måste snacka med personen vid ett bra tillfälle.

Har varit ute och kört bil idag också. För första gången på länge. Som tur är satt allt kvar. Så jag och pappa körde till spikarna och hälsade på Marianne, Nina och Johnny som var hemma. Och Cilla såklart. Det var trevligt. Jättelängesen jag träffade allihopa. Johnny vet jag inte ens om jag har träffat nångång. Så vi fick lite fika och sen for vi ut på ikea också hem igen. Jättetrevlig dag.

Har kommit fram till att jag borde sluta titta på tv så mycket. Det slutar alltid med att jag somnar när jag inte ska 0oh är inte trött då jag borde sova istället. Spelar visserligen inte så stor roll när det är helg men det är extremt störigt på vardagarna.

Och inte har jag tränat på alldeles för lång tid känner jag. Tänkte försöka göra det imorrn men det passet jag vill gå på är 12.30 så jag får väl se hur det går att komma upp till det. Kommer väl sova över den tiden som vanligt. Eller vakna när bussen jag borde åka med går förbi.

Gjorde om i mitt kylskåp igår. Det blev jättemycke bättre. Får plats med mycke mer. Förstår inte att jag inte kommit på att göra så tidigare. Kom på att jag kunde göra det när jag försökte somna i torsdags så jag fixade det i fredags när jag kom hem från jobbet.

Finns inte så mycket mer intressant eller ointressant att säga. Ska dricka lite cola så jag inte somnar när jag tittar på tv. Hejdå.

Inga kommentarer: