torsdag 22 mars 2007

Oriflame

Idag kom mina grejer jag beställt av Maria. Oriflame är kanske kung. Har beställt jättemycket från dom sen Maria började sälja. Dom har jättemycket bra grejer. Rekommenderar det verkligen för dom som har möjligheten att köpa från dom.
Jag hade iallafall bl.a. beställt en väska som var helt perfekt. Mycket bra och rymlig. Tror jag ska ha den som handbagage när jag flyger till Gbg. Dessutom är den svart. Min färg.

Sitter på jobbet och vill gå hem som varje annan dag. Och imorrn är det fredag och jag har beslutsångest om vad jag ska göra i helgen. Antingen tränar jag imorrn, åker hem, kollar på Salles match, tar det lugnt. Där beror det rätt mycket på hur kallt det är. Salle sa at Patrik (hans kompis) höll på att frysa ihjäl sist och jag som inte alls tycker om kyla kanske borde stanna hemma. Så antingen så kollar jag på matchen eller så skippar jag det. Och träningen är inte heller 100% säkert.

På lördag ska jag antingen ut eller ta det lugnt. Och antingen ska jag träna ett dancehall pass som jag är väldigt sugen på, eller så står jag över.
Egentligen borde jag stanna hemma för att spara pengar men det är ändå löningslördag. Och jag kommer garanterat gå ut nästa helg då jag är i Gbg och göra av med pengar. Skulle bli väldigt förvånad annars.

Och på söndag ska jag kanske ut till njurunda. Får se hur det blir med det. Ska käka våfflor med mamma och pappa. Det är våffeldagen. Min kära bror tycker inte att det är mat så han kommer nog inte komma. Eller så offrar han sig och kommer ut han också. Skulle va roligt om han gjorde det. Men går han ut på lördag är sannolikheten att han skulle åka ut till njurunda på söndag rätt minimal.

Ska kolla vilka som är lika tragisk som jag och är kvar här. Hejdå.

Inga kommentarer: