fredag 9 mars 2007

Beviljad ledighet

Har fått beviljad ledighet att åka till min darling i gbg. Ska bli så skönt att få åka härifrån. Åker 29:e och kommer hem 2:a. Kommer bli kuuuuuung!
Har inte träffat henne sen jul. Får se vad vi hittar på för dumheter. Flummar väl sönder hela gbg eller nåt. Längtar tills jag åker.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorrn har jag ingen aning. Är lite sugen på att gå ut men tänkte försöka att låta bli. Finns inte så mycke att göra i lilla sundsvall. Finns säkert inte speciellt mycket mer att göra nån annanstans heller men ändå.

Fick meddelande av Therese förut. Hon skrev "Nu är det bara 3 dagar kvar, är du nervös" Då blev jag nervös. Har inte tänkt på det så mycket. Är fortfarande övertygad om att det kommer göra skitont men. Vi får väl se hur det går.

Ska lyssna lite på "Håll käften". Hejdå.

Inga kommentarer: