måndag 5 mars 2007

Du vet inte vad du pratar om

Folk säger väldigt mycket utan att tänka på vad det är för skit som kommer ur deras käft. Är så förbannat less på folk som beter sig som att dom är bättre än andra och inte kan ta kritik. Snacka inte så förbannat mycke skit om du inte kan ta konsekvenserna. Och bara för att du tror att du är så mycke bättre än alla andra betyder inte det att det finns nån som vill vara som dig. "Jag skulle iallafall ha gjort så och jag tycker iallafall så och jag skiter iallafall i om folk gör så" Ser det ut som nån bryr sig!? Fundera på det nästa gång du öppnar din äckliga lilla mun. Och du kan ju iallafall försöka sätta dig in i den andra personens situation innan du fäller dina "expert" kommentarer.

Har bestämt mig för att det är dags för tatueringen nu. Ska ringa och boka tid snart. Kommer säkert hinna bli nervös några miljoner gånger innan jag gör den men det är smällar man får ta. Ska dra med mig Therese när jag ska göra den. Som moraliskt stöd. Kan behövas. Pratade med Elin och hon var säker på att den kommer bli jättefin. Det känns bra. Blir man lite säkrare. Fast det är ju nåt jag har funderat på länge och jag vet exakt vad jag ska tatuera. Är bara det vart jag ska sätta den som jag har funderat på ett tag men det var jag också ganska säker på från början. Och jag ska sätta den där jag tänkte först. Alex tyckte också det när jag frågade honom.

Och du som brydde dig, du har ett väldigt skumt sätt att visa det på. Förutom när det gäller pengar då. Då är du väldigt duktig på att prata osv. Men det var inte därför du brydde dig, eller hur var det nu då!? Och du undrar varför jag undrar.

Måste jobba. Hejdå.

Inga kommentarer: