onsdag 28 mars 2007

Pajkastare

Mm, det är du. Life's a bitch, enjoy.

Har fått se mitt schema för vecka 15. Helt underbart såg det ut. Nu är det inte säkert att det är det slutgiltiga schemat men ändå. Enligt det schemat jobbar jag bara tisdag och onsdag på hela veckan. Resten är jag ledig. För att jag jobbar påsk. Då har jag dessutom storhelgs ob. Inte för att det är speciellt mycket man får extra men det är bättre än inget alls. Så jag klagar inte.
Blir perfekt på fredagen att få sova hur länge jag vill sen festa och på kvällen kolla på Tour De Force på Oleary's.

Kom visserligen på att hade jag vetat om det hade jag kunnat åka till Gbg då och sluppit ha tagit obetald semester. Men den jobbar jag in då jag har storhelgs ob'n. Hade jag inte sökt ledigt då så hade jag nog fått jobba den här helgen och varit ledig påsk istället. Och det hade inte varit lika bra. Det där hänger säkert ihop på nåt vis.

Slutar om 35 minuter. Skitskönt. Hejdå.

Inga kommentarer: