fredag 30 mars 2007

Hälsningar från götet

Sitter i Saras soffa med balkongdörren öppen och bara njuter.
Kom hit igår, resan gick jättebra. Mötte Sara i stan och vi for hem till henne och lämnade av lite grejer.
For tillbaks till stan, käkade lunch och shoppade resten av dagen. "Råkade" shoppa för runt 1000 kr men jag fick iallafall 5 linnen, en tröja och ett par byxor för dom pengarna så jag är nöjd.
På vägen till bussen hem mötte vi Alex som jag inte träffat på flera år och han skulle möta Stella som jag inte heller träffat på jättelänge. Så efter vi träffat Stella så drog Alex och hans kompis och skulle bada eller nåt och jag, Sara och Stella drog till Ylvas jobb och drack ett glas vin. Det är härligt att vara här. Vi satt där och tog det lugnt ett tag och sen åkte vi hem. Kom hem ca. 21. Då köpte vi lite chips och skit och satt oss och kollade på tv.

Idag ska jag nog in till stan och kolla på Saras match (basket) och sen ikväll ska vi ut. Ska ta det lite lugnt för Sara har en till match imorrn. Men imorrn kväll blir det inte lugnt alls. Då ska vi först på förfest med runt 20 pers och sen ska vi ut. Ska bli skitkul. Måste ner på systemet också men väntar på att Emelie ska duscha klart (Sara jobbar). Har fortfarande inte träffat Emma eftersom hon sov hos sin pojkvän Johan inatt.

Så det är det som händer. Planerna för söndag är att vara bakis och äta massa onyttigt. Och på måndag åker jag tyvärr hem. Sara kommer till Sundsvall 4 dagar efter så det är iallafall en tröst. Men inget slår att vara här och slippa jobb och annan skit hemma.

Ska hälsa till mina söta Elina som är så gullig och håller mig uppdaterad om semestervetande osv. Skulle vara kul om du också hade varit här. Massa kramar till dig!

Ska gå och byta om nu. Ha det så bra där hemma. Kramar.

Inga kommentarer: