måndag 19 mars 2007

Helgen

Blev inte riktigt som planerat.
Efter jobbet i fredags gick jag till Elina och förfestade. Sen drog vi ut. Gick på Oscar där det inte var så jätteroligt. Träffade en del folk jag kände, bl.a. Kalle. Sen drog han och jag vidare till O'learys. Det var jätteroligt. Kom hem fortfarande full nångång mellan halv 4 och 4. Har ingen aning om när jag somnade men jag är förvånad att inte Salle vaknade av mig när jag kom hem och skulle gå och lägga mig.

Vaknade på lördagen en aning bakfull. Sov så länge det bara gick men blev störd av att jag blev telefontrakasserad av Sara. Till slut svarade jag och pratade med henne ganska länge. Hon behövde moraliskt stöd. När vi lagt på flyttade jag mig från sängen till soffan. Efter nån timme kände jag att jag behövde käka så jag åt en pan pizza. Sen pratade jag med Anna som kom och hämtade mig också for vi och handlade. Sen lämnade vi av en del hemma och for hem till henne. Där var jag hela kvällen. Kollade på walk the line och sen for vi och hämtade Annas föräldrar på södra berget, skjutsade hem dom till njurunda och sen skjutsade hon hem mig. Jättetrevlig kväll. Kom hem, kollade på tv och gick inte och la mig förrän vid halv4, igen.

Vaknade 9 av att Salles väckare ringde för att han skulle spela match. Stendog igen efter han hade åkt. Vaknade senare av att mormor och morfar ringde så jag pratade lite med dom och sen var jag tvungen att kliva upp. Åkte ut till njurunda och firade pappa som fyller år nästa helg (mamma och pappa är upptagen den helgen) och åt mat och tårta. Jättegott. Vart kvar där till 21. Sen for jag hem och städade undan lite, pratade lite med Salle och sov.

Var jätteseg imorse så jag låg kvar i sängen ungefär 10 minuter för länge vilket resulterade i panik. Men jag hann det jag skulle och hann med bussen så det gick bra ändå. Och idag när jag kommer hem måste jag tvätta. Annars har jag inga kläder när jag ska till Gbg.

Har fått se mitt schema för påsk också. Skitbra ser det ut. Det är inte ofta man kan säga det.

Nu ska jag engagera mig att förebygga min acw tid. Hejdå.

Inga kommentarer: