onsdag 21 mars 2007

Ont i magen

Sitter på jobbet och har ont i magen. Och är extremt trött. Började 14.30 idag och jobbar till 23. Klev upp tidigare och gick på stan med Eleni och fikade innan jag var tvungen att gå hit. Köpte ett par skor som jag funderat på sen jag såg dom i söndags. Dom kostade bara 200 så det var inte så mycke att fundera på. Och det var den modellen jag har letat efter ett tag. Tyvärr är dom rosa på undersidan, jag och rosa går inte ihop. Annars var dom helt okej.

Elina gick hem 20, mycket tråkigt. Svor en del över att dom som är timanställd får mer lön än oss som har månadslön innan hon gick. Det är helt sjukt. Det skiljer ca. 2000 kr varje månad. Så irriterande. Hoppas fackets förhandlingar går bra.

Och jag vill veta när jag får min semester. Skulle få veta det i slutet av månaden. Säkert när jag är i Gbg. Jag hoppas jag fått dom veckorna jag sökt. Visserligen är det rätt sent men att ha i början av sommaren är inge bra.

När jag pratade med Sara för ett tag sen fick jag höra den klart roligaste beställningen av en pizza iallafall. Hon ville ha en: "kebabpizza utan kebab med bea..... sås". Var hemma hos mina föräldrar då som kollade lite konstigt på mig när jag upprepade hennes beställning. Men dom känner henne väl så dom skrattade och hälsade till henne.

Nu ska jag läsa lite i My's tidning som jag hittade här. Hejdå.

Inga kommentarer: