tisdag 20 mars 2007

Solen skiner

Är enklare att kliva upp då har jag märkt. Så nu hoppas jag ju självklart att snön är påväg bort engång för alla. Pratade med Sara igår och i Gbg snöade det såklart. Jag som vill att det ska vara sommarväder när jag åker ner. Får se hur det ser ut till veckan.

Tvättade igår också så att jag har lite kläder att ta med mig dit. Salle var så söt så han hade tvättat 2 maskiner åt mig när jag kom hem så det var bara att hänga det och fortsätta. Hade han inte gjort det hade jag nog inte hunnit tvätta allt jag hade tänkt tvätta, men det gjorde jag nu tack vare honom. Städade lite medans jag väntade på att allt skulle bli klart och hängas osv. En mycket effektiv kväll. Gick och la mig alldeles för sent men hade inte så svårt att komma upp imorse. Tog det lite för lugnt så jag fick lite panik men hann till bussen utan problem.

Ska träna idag efter jobbet. Det ska bli skönt. Det var ett tag sen nu. Känner mig lite "stor" igen. Ska träna 2 pass, med Sara N om hon inte bangar igen.

Är så sugen på chips, dip och popcorn så jag håller på att bli knäpp men ska spara det tills jag är i Gbg. Antar att det inte kommer bli speciellt mycket nyttigt ätande där ändå så då kan jag lika gärna äta allt onyttigt där på engång. Inte speciellt mycker bra drickande heller för den delen. Fick reda på att jag är ledig dagen efter jag kommer hem därifrån också så jag kunde ha stannat en dag till. Men det får jag egentligen inte reda på förrän på torsdag. Det schemat släpps inte förrän då.

Fick reda på att facket håller på att förhandla om att höja våran månadslön med 1300 spänn. Skulle ju inte klaga. Så jag hoppas dom får igenom det. Då skulle det kännas lite bättre att gå hit på dagarna iallafall.

Och Elina har inte börjat än. Jättetråkigt att sitta här när hon inte är här. Hinner bara träffa henne 2 timmar idag för hon börjar 16 och jag slutar 18. Mycket illa att hon börjar så sent. Men men, inte mycket att göra åt.

Ska sms trakassera nån. Hejdå.

Inga kommentarer: