fredag 23 mars 2007

Grattis pappa!

Idag fyller min pappa år. Ringde till honom och sa grattis imorse. Eller ja, vid 9.30.
Han och brorsan kanske ska komma och käka våfflor hos mig på söndag. På våffeldagen. Det ska bli gott. Först skulle jag ut till njurunda men det kändes lite jobbigt (ja, jag är lat men det är inte direkt så att det är gångavstånd dit) så han kom på att han kunde komma in till stan istället. Ska köra lite bil då också. Och få väskan jag ska ha när jag åker till Sara.

Och idag är det fredag och snart får jag gå hem. Mina hanteringstider idag är nog inte speciellt bra. Har varit lite seg. Det första jag tänkte när jag vaknade var att imorrn får jag sova hur länge jag vill. Det är så jag kommer upp på morgonen, genom att ha nedräkning till vilka dagar jag får sova utan att behöva väckas av en störig väckarklocka.

Ska på stan en snabbis efter jobbet med Sanna. Det ska bli kul. Handla lite smågrejer bara. Och sen gå på ica och bunkra upp för helgen. Det ska bli gott. Mitt chips, dip och popcorn löfte om att vänta till Gbg kommer nog skita sig. Får träna en massa när jag kommer hem. Kanske det är lite varmare så man kan gå ut och gå också.

Får se om jag kollar på Salles match ikväll eller om det är för kallt. Ser inte så varmt ut ute längre men skenet kan ju bedra. Det har vi ju lärt oss.

Ska kila. Hejdå.

Inga kommentarer: