måndag 2 april 2007

Sista dagen

Om några timmar sitter jag på flyget hem. Kommer måsta sitta på arlanda i 2 timmar innan flyget går vidare till Sundsvall. Det lär ju bli segt men man får väl göra det bästa av det.

Dagarna här har varit toppen. Ser verkligen inte fram emot att åka hem till samma vanliga skit. Även att vissa måste ställa till med skit för att må bra själv. Och jag fattar verkligen inte varför. Man kan inte ens få ha det bra när man befinner sig ca. 80 mil hemifrån. Helt sjukt. Jag förstår inte vad du håller på med eller vad du tycker att du tjänar på att bete dig som du gör. Du har gått för långt.

Har haft en helmysig morron. Vaknade, packade och sen satt jag på balkongen med Emelie och solade. Och hon försökte plugga samtidigt vilket inte gick speciellt bra. Även att jag kunde ha stannat tills på torsdag men eftersom jag måste jobba så gick ju inte det. Vilket suger så hårt.

Ska käka med Emelie innan hon drar till stan. Hejdå.

Inga kommentarer: