tisdag 10 april 2007

Nyss pratat med Norge

Eller ja, inte med Norge men med Salle som är i Norge. Fast just då var han i sverige så han passade på att ringa då så det inte blev så dyrt. Mycket smart. 2 personer som sagt att dom också skulle åka dit hade ljugit för honom så det finns bara 1 person där som han känner lite grann bara. Jävligt dålig stil av dom 2 för det var bl.a. därför han var så säker på att åka. Men han skulle försöka göra det bästa av situationen. Får se när jag hör nåt från honom nästa gång. Han hade åkt igår kväll vid 22 och kommit fram 1,5 timme innan han skulle börja jobba. Tyckte det lät jobbigt men han hade fixat det bra.

Så nu sitter jag bara här på jobbet och väntar på att klockan ska bli 23 så jag får gå hem. Och imorrn kommer jag väl göra samma sak men vänta på att klockan ska bli 19 så jag får gå hem. Sen är jag ledig 4 dagar, underbart. Fast dom 4 dagarna är redan packad med saker jag måste göra. Som vanligt när man är ledig. Men man ska inte klaga, får iallafall sova hur länge jag vill.

Och till helgen kommer mamma och pappa hem. Pratade med brorsan igår och vi kanske åker ut till njurunda på söndag. Skulle höras nåt mer om det. Måste köpa påskgodis till mamma också. Skulle göra det på gottpåsen men jag gick förbi där igår och där såg det ut som dom byggde om så jag måste göra det nån annanstans. Dom missade ju allt sånt eftersom dom varit borta hela påsken.

Nu blev jag trött. Kanske borde jobba lite..? Hejdå.

Inga kommentarer: