lördag 28 april 2007

Också blev det utgång iallafall

Blev så sugen när jag och Salle började prata om det också fick jag med mig Eleni så nu blir det utgång iallafall. Salle var förbi här nyss med alkoholen, kung!
Fullast vinner eller hur var det nu då? Lovade bidra lite till Salles fylla också. Ska träffa han ute sen. Kommer säkert bli jätteroligt. Får vara bakis här imorrn till kl. 21 då jag kan krypa hem och må dåligt hemma istället.
Men ikväll ska jag ha roligt. Och försöka att inte tänka på att jag måste kliva upp imorrn. Börjar jobba 12.

Hur kommer det sig att det är så lätt att vara positiv när det gäller andra men inte en själv. Är det nåt problem hos nån annan så säger man alltid att det kommer säkert fixa sig och man tror det verkligen också. Men när det gäller en själv så är man alltid inställd på att det kommer skita sig innan det ens har gjort det, så funkar jag iallafall.

Ska leta lite roliga låtar på youtube så jag blir ännu mer partysugen än vad jag redan är. Hejdå.

Inga kommentarer: