fredag 27 april 2007

Tandläkaren

Var som tidigare nämnt hos tandläkaren idag. Jag hade inga hål. Konstigt nog. Jag kanske har tagit hand om mina tänder bättre än jag trodde. Egentligen finns det ingen anledning till att jag skulle ha hål. Förutom en liten överkonsumtion av dricka ett tag + den vanliga konsumtionen av cider. Annars gör jag allting som man ska. Borstar och håller på.

Det jag ville att det skulle bli bättre har inte blivit det heller. Livet är hårt. Det är väl bara att lära sig. Har ingen aning om vad som har hänt men man får väl höra det om nåt år eller nåt. Det är tråkigt att det skulle bli såhär.

Är extremt sugen att gå ut ikväll men eftersom jag slutar 23 och börjar 10 imorrn känns det inte som en så bra idé. Ska försöka klämma in lite sömn där emellan också. Det är kul att jobba lönehelgen, eller hur var det nudå!?

Inga kommentarer: