söndag 8 april 2007

Sista ob dagen

Har varit lättförtjänta pengar. Har inte ringt speciellt mycket så det har varit jätteskönt. Ledig imorrn också. Får se hur Salle löser skiten han hamnat i och om jag hinner träffa honom nåt innan han åker. Han trodde det men man vet ju aldrig.

Sitter och är en aning hungrig. Käkade kinamaten jag hade kvar från igår när jag kom hit imorse så nu väntar jag bara på lunchen. Är ungefär 50 minuter kvar.
Maria ringde nyss hit till ktj så jag pratade med henne i ca. 1 timme. Vet inte riktigt om det är tillåtet men det ringer ju ändå inge mycke. Ska ev. träffa henne på fredag och ta en fika. Det ska bli kul. Har inte träffat henne på länge. Har väl tappat kontakten lite men nu ska vi iallafall ta en fika.

Både Elin och Sara åker hem imorron. Jättetråkigt. Måste försöka komma iväg och hälsa på dom. Prio ett är Elin eftersom jag inte kommit iväg dit än. Skulle ha varit där precis när dom flyttat in men då vart jag sjuk så jag kunde inte följa med.
Sara var jag ju hos för en vecka sen så hon överlever nog ett tag, hoppas jag. Måste ringa henne sen och kolla om hon hade kul ute igår. Elin sa att hon hade sett henne och Emelie på krogen.

Ska fortsätta läsa i min bok. Har läst halva nu när jag varit här på jobbet. Så då kanske ni förstår hur mycke (lite) det är att göra. Ha det så bra. Hejdå.

Inga kommentarer: