lördag 7 april 2007

Vinkväll

Hade vinkväll med Elin, Therese och Ida i torsdags. Jättemysigt. Har inte träffat dom på länge. Elin och Therese gick ut efteråt men jag och Ida kunde inte följa med. Jag skulle upp och jobba och Ida skulle åka till Sthlm. Så vi drack lite, pratade och tog en massa kort. Jättemysigt. Var tvungen att tänka på att inte dricka för mycket eftersom jag skulle upp. Började inte så tidigt men jobbade till 21 (som jag skrev tidigare) så jag hade ingen lust att bli bakis.

Ikväll kanske jag ska träffa Sara och co eftersom hon är i Sundsvall nu. Emelie är också här så jag ska träffa henne nåt också. Måste kolla om hon har glömt våran date på fredag. Ska förfesta och sen gå på Oleary's och kolla på Alex och co (Tour De Force
http://www.myspace.com/tourdeforcehiphop Gå in och lyssna på deras nya låtar) så det ser jag fram emot. Längesen jag festade med henne, förutom förra helgen i Gbg då men då var vi ju flera stycken.

Även att hela jag var säker på att det var lördag igår. Så igår kväll lyckades jag intala mig själv att det var fredag. Så när jag vaknade imorse så trodde jag självklart att det var fredag. Inget stämmer. Men nu känns det iallafall att det är lördag. Jobbar bara imorrn och sen är jag ledig på måndag. Ska bli skönt.

Ska läsa lite nu. Har med mig en bok eftersom det inte ringer så mycket. Blev inspirerad av Elina som läste hela dagen igår. Hejdå.

Inga kommentarer: