torsdag 26 april 2007

Ute i Njurunda

Är hos mamma och pappa. Har precis ätit middag och suttit och pratat lite. Kom ut lite senare än jag tänkt eftersom jag var och tränade idag. Gick hem från jobbet också så jag känner mig ganska duktig.

Imorrn ska jag först till tandläkaren och hoppas på att jag kommer kunna äta lunch när jag kommer hem. Så då ska jag väl göra det och sen åka och jobba. Jobbar 14-23. Brukar oftast börja 14.30 eller 15 så det känns hyfsat tärt att börja 14. Även att jag var säker på att jag började senare än det så jag var tvungen att ställa om mig när jag märkte att jag började då. Har nåt möte imorrn också. Då får man göra nåt annat i 30 minuter iallafall.

Fixade en tvättid idag också. Nåt jag borde gjort för ett tag sen. Börjar bli lite brist på dom kläder jag tycker mest om. Ska försöka börja städa ur min garderob i helgen också. Förhoppningsvis blir det inget månadsprojekt men man vet ju aldrig. Jag kommer säkert komma på en massa annat jag kan göra istället, som självklart är mycket roligare.

Jag fattar inte att det är som det är med oss. Men det hänger på dig. Jag tänker inte springa och jaga dig. Jag funkar inte så. Jag hoppas du hör av dig eller om du väljer att avsluta allt. Som sagt, det är upp till dig.

Ska kila vidare. Kram.

Inga kommentarer: