söndag 15 april 2007

Tomt

Det är tomt efter Salle åkte. Han är ändå den jag vänt mig till om allt senaste tiden. Första kvällen han hade åkt och jag kände hur tomt det var och behövde nån att prata med så kom jag fram till att jag inte hade en aning om vem jag skulle vända mig till.
Jag ringde till Madde på jobbet för jag visste att hon skulle förstå av vissa anledningar. Hon var den enda jag kom på, som verkligen skulle fatta. Jag kunde inte prata med Salle eftersom det är jättedyrt att ringa till honom men han är den jag skulle ha vänt mig till annars. Hade jag kunnat prata med honom hade det säkert känts bättre.
Såhär i efterhand har jag kommit fram till att jag skulle kunna ringt Petra också. Eller Elina. Visst, jag kan ha fel och det finns fler som skulle ha kunnat förstå men det var ingen jag kom på då, det är det som skrämmer mig. Jag har en känsla av vad några skulle ha sagt och därför valde jag att inte ringa nån av dom. Sen finns det vissa som är så självupptagen att dom inte ens skulle lyssna och dom hade jag inte ens en tanke på att ringa.

Har haft stort stöd av Emelie i veckan också. Det är jätteskönt. Hon är bara urgullig. Var ut med henne i fredags, pratade med henne några gånger igår också kommer hon förbi idag innan hon åker tillbaks till Gbg. Skittråkigt att hon gör det men förhoppningsvis kommer hon tillbaks till Sundsvall snart.

Var som sagt ut i fredags och som alltid när man är med Emelie blir man snorfull. Det var jätteroligt. Var på Oleary's och kollade på Tour De Force. Sen gick jag på Max med lillAlex och sen åkte jag hem. Igår var jag bara seg och gjorde inget speciellt. Anna kom förbi en sväng och kollade på tv och sen drog hon hem eller till Martin.

Nu ska jag sätta mig ute ett tag. Hörs.

Inga kommentarer: