tisdag 24 april 2007

Från 10-0 på bara några sekunder

Allt kan vända så fort. För en vecka sen var allting bra och nu vet jag inte alls. Enbart för att folk lägger sig i saker dom inte har nåt med att göra. Mycket störigt. Så nu vet jag inte vad som händer eller nånting. Om du bara hade varit tyst.

Var ledig igår. Ringde några telefonsamtal som jag säkert inte skulle ha ringt annars. Så jag gjorde nånting bra på min lediga dag iallafall. Kunde ju ha gått till OK och hämtat ut paketet jag har fått som jag inte riktigt vet vad det är men det kändes så långt så jag kom aldrig iväg. Ja, jag är lat.
Så nu ska jag jobba 6 dagar i rad och sen är jag ledig 2. Har Elina mitt emot mig dom flesta dagarna så det ska nog gå bra. Var så längesen jag träffade henne nu så det var kul att komma till jobbet igen. Bara för att hon var här alltså annars hade jag lätt kunnat skippa det. Madde jobbar (nog) kväll med mig så jag blir inte ensam när Elina lämnar mig kl. 18.

Slutar 21 idag och börjar 7.30 imorrn. Jag tycker inte om våra schemaläggare speciellt mycket. Det kan väl ändå inte vara så svårt att lägga det lite jämnare. När man jobbar helg jobbar man oftast 7 dagar i rad också. Mycket onödigt. Men så har det jämt varit så dom är väl så talanglösa att dom inte kan ändra på det heller.

Vi har lite problem med systemen på jobbet så dom ligger nere lite till och från. Hyfsat skönt. Såna gånger är det väldigt lätt att vara på jobbet.

Ska inte följa med till Sthlm på sista april iallafall. Hade tänkt umgås med Elina och co och festa med dom. Det ska bli roligt. Hoppas jag. Men det brukar vara kul.

Ska gå en sväng medans systemen fortfarande ligger nere. Hälsa på Sanna kanske. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du ser fram emot 30/4! Roligt att ha dig tillbaka här :)