onsdag 25 april 2007

Löneonsdag

Började halv 8 imorse. Satt uppe för länge igår och höll på att greja med en massa kort som ska skickas in för framkallning så jag fick bara sova ca. 4 timmar. Kom till jobbet en aning trött. Hann sitta avail i nån minut och sen ringde det. Resten av dagen. Tärt. Käkade lunch med Sanna och snackade en massa skit. Som vanligt. Hon är så rolig.

Efter jobbet gick jag och handlade och sen åkte jag hem. Skulle egentligen ha ätit med Therese men hon hade inte fått sin lön så nu måste vi försöka få ihop en annan dag vi kan ses. Jättesynd. Eftersom det inte blev nån mat med Therese gick jag och Sara och tränade istället. Tyvärr vart vi en aning sugen på maxmat efteråt så vi hamnade där. Kändes hyfsat dumt och onödigt när man hade ätit upp. Men gott var det. Ska träna imorrn också innan jag åker ut till mamma och pappa. Känns som det är rätt nödvändigt. För att kompensera lite för idag.

Ska till tandläkaren på fredag. Dom lär ju säga "Du har miljoner hål och miljarder början till hål. Annars ser det bra ut". Fast jag hoppas ju självklart på nåt bättre än det.

Träffade mina bästa lärare jag haft i hela mitt liv idag. Sprang ihop med honom på Ica. Ska försöka dra med mig Johanna till Åkersvik och gå och hälsa på honom. Måste försöka ta mig till polisstationen också. Och ringa HSB. Får väl fixa det på måndag när jag är ledig.

Och Salle kommer hem på fredag. Fast han ska vara hos sin mamma i granloholm eftersom Lisa är med. Får se om jag hinner träffa honom nåt innan han åker tillbaks till Norge.

Måste göra mig klar för sängen och mycket välbehövd sömn. Skickar en stor kram till Elina som fortfarande är på jobbet. Tänker på dig gumman. Kramar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, för att du barmhertigar dig över min arma själ. Puss!