måndag 9 april 2007

Fika med Elin

Har kommit hem efter jag varit och fikat med min älskade kusin. Vi gick först till Coffee house men där var det på gränsen till överfullt så vi gick till Wayne's och fikade där istället. Jättelängesen vi umgicks bara hon och jag så det var jätteroligt och jättemysigt att göra det. Vi åt sallad båda 2 och satt och pratade ett tag. Sen handlade jag på ica och fisk skjuts hem. Så nu är Elin påväg tillbaks till Skellefteå. Ska komma fram till en helg sen som jag ska komma upp och hälsa på henne.

Salle var här imorse och hämtade sina grejer. Tyvärr var han inte själv men jag kan tänka mig att han inte hade så mycke val. Så vi sa inte så mycke förutom "hejdå" och "sköt om dig". Lite tråkigt men vad gör man. Han skulle ringa när han kom fram så jag får väl säga det jag inte kunde säga när han var här då istället. Känns en aning tomt att han ska vara borta 3 veckor. Han har knappt en fungerande mobil heller eftersom hans pajade i gävle. Ska lämna in den nu när han är borta så är den förhoppningsvis fixad tills han kommer tillbaks. Så kan han ta med sig den om han åker tillbaka igen.

Jobbar bara imorrn och på onsdag sen är jag ledig resten av veckan. Ska bli jätteskönt. Ska träffa Emelie på torsdag och Maria på fredag. Man får passa på när man väl har lite tid över att umgås. Kanske borde kolla hur det ser ut med tvättider också. Fixar det sen.

Ska kika lite på tv. Hörs.

Inga kommentarer: