söndag 15 april 2007

Ångrar du nåt du har gjort..?

Jag och Elin satt och pratade om det där när hon var här, om man ångrar nåt man har gjort. Jag tror att man blev den människan man är idag av allt man gjort, både bra och dåliga saker. Det är ändå upplevelser. Visst, det finns saker man skulle ha gjort annorlunda såhär med facit i hand men det visste man ju inte då.
Men ångrar nåt vet jag inte om jag gör. Har gjort en del onödiga saker bara. Det har säkert alla.

Och för dom som läste inlägget innan där jag skrev att jag skulle gå och sätta mig ute så har jag inte kommit dit än. Läste lite bloggar osv så jag har inte kommit från datorn än. Men jag har balkongdörren öppen och dom som vet hur jag bor vet att den inte är så långt från datorn så jag är nästan ute.

Och nu måste jag äta nåt. Hejdå.

Inga kommentarer: