söndag 29 april 2007

Också var det över

På allvar. Nu har jag fått min uppfattning om dig och det enda det bevisade var att jag skulle ha lyssnat på mina vänner från början.

[16:15] Dinah: jag kan nog ge dig ett och annat svar.
[16:15] Dinah: han betedde sig som ett svin igår , gentemot dig
[16:16] Jessica: Jo jag märkte det
[16:16] Jessica: Men vet du varför?
[16:16] Jessica: Alltså har han sagt nåt?
[16:17] Dinah: alltså han var ju här på förfest igår , det var ju tydligen en av våra jobbakamrater som hade bjudit honom
[16:18] Dinah: han var ju jäkligt full och så .
[16:18] Dinah: och jag nämde inte ditt namn förns sophie min kompis frågade honom om inte han hade tjej
[16:18] Dinah: för hon hade tydligen sett honom med någon tjej
[16:20] Dinah: då sa han att han dateade en tjej , å då sa jag typ Jessica eller ,
[16:20] Dinah: han ba nej Jennie
[16:20] Jessica: Jag förstog det.
[16:20] Dinah: jag blev skit paff
[16:21] Jessica: Sa han nåt mer?
[16:21] Dinah: sen så frågade jag honom liksom ,men du och jessica då
[16:21] Dinah: han ba, ah alltså vi har aldrig gjort något om du tro det sa han ,
[16:21] Dinah: jag ba vah ?
[16:21] Dinah: varför ljuger du ?
[16:22] Dinah: han ba nej det gör jag inte
[16:22] Dinah: då sa jag , men snälla niklas vad skulle jessica få ut av att säga att ni har legat med varann om ni inte gjort det
[16:22] Dinah: han bara jag vet inte

-----------------------------------------

[16:37] Dinah: helt ärligt jessica han är inte värd dig eller din tid , han är ett svin , och du borde bara lägga ner honom
[16:38] Dinah: även om det är jäkligt svårt

-----------------------------------------

[16:42] Dinah: han saa ju även säg inget till jessica , men det är klart jag gör
[16:43] Dinah: jag vet inte hur han tänkte , inte alls förmodligen

------------------------------------------

Tack Dinah! Nu vet jag hur han är, vilket tyvärr inte alls är som jag trodde. Men du ska veta att jag verkligen uppskattar att du berättade det för mig. Puss.

Och Niklas jag kan inte fatta att du sist vi träffades satt och sa att du inte visste hur du skulle få Jennie att fatta att du bara ville vara kompis med henne. Att du visat sms hon skickat och sagt att dom var så onödiga. Att du dessutom sagt att du inte skulle kunna göra nåt med henne för att det är din kompis ex.
Och när jag frågade dig igår om du ville lägga ner allt som har med oss att göra och sluta träffas säger: "Näe, det vill jag inte. Skärp dig. Jag kan komma till dig imorrn när du slutat jobba. Också kan vi vara med varann på måndag". Det är synd att du är så fin och så full av skit.

1 kommentar:

Anonym sa...

mitt i prick , sista meningen : )
love you bitch !