onsdag 4 april 2007

Tillbaks i Sundsvall

Kom visserligen hem i måndags. Kändes inte bra alls att vara hemma igen. Ångrade att jag inte stannade tills imorrn men det kändes lite onödigt att förlora pengarna. Sara skulle ändå jobba. Emma också och Emelie pluggar.
Niklas kom iallafall och hälsade på en sväng när jag kommit hem. Det var roligt.

Skiten är utredd iallafall. Eller ja, för min del. Sa så lite som möjligt för att det inte ska bli ännu mera skit. Nu får dom fixa det där själv. Jag hoppas bara att allt går bra. Kommer bli jobbigt annars.

Och Salle hade nyheter också. Tänker inte säga vad förrän allt är klart. Orkar dessutom inte med allas "Va bra för dig" kommentarer. Det är väl upp till mig att tycka det och just nu vet jag inte alls vad jag tycker eller känner eller nånting alls. Så det sista jag behöver är just dom kommentarerna.

Sov svindåligt inatt. Vet inte varför. Pratade lite med Salle när han gick och la sig, 1 timme innan jag skulle upp. Har inte en aning om vad jag sa. Så blir det alltid om jag pratar när jag halvsover. Ska kolla med han när jag kommer hem vad jag sa, lär väl inte ha sagt speciellt mycket som hängde ihop.

Och Elin är påväg ner nu och Sara kommer upp imorrn. Det ska bli kul. Är inte ledig förrän på måndag så jag har ingen aning om jag hinner träffa dom så mycket men jag ska göra mitt bästa.

Ska försöka koncentrera mig på att jobba. Hejdå.

Inga kommentarer: