torsdag 5 april 2007

Blää!

Nu börjar det kännas jobbigt att han ska åka. Först blir han borta 3 veckor och sen kommer han hem 4 dagar. Sen vet jag inte riktigt. Men det blir bra. För hans skull. Tror han kommer må bra av att få åka bort ett tag. Inte för att jag kan avgöra det men det verkar så på honom.
Just nu är han påväg till Gävle. Ska lösa lite grejer och sen kommer han hem igen på söndag. Jag jobbar ändå hela helgen så jag skulle ändå knappt ha hunnit träffa honom nåt. Men jag är iallafall ledig på måndag då han åker.

Och Niklas ringde igår, på fyllan. Det var ganska roligt. Han ringde inatt också men då sov jag så jag har ingen aning om vad han ville. Tänkte kolla upp det när han har blivit människa igen. Om han vaknar nångång.

Ikväll ska jag dricka lite vin med Elin och Therese. Sen ska dom ut men jag tänkte bara vara hemma. Ska jobba imorrn. Till 21 dessutom så det känns inte så bra att sitta på jobbet och vara tärd. Sen kanske Elin kommer upp och sover hos mig. Men det är inget säkert än. Vet inte om det är enklaste lösningen eftersom det inte går några bussar. Får se senare.

Fick sms av pappa igår. Allt är bra i Kina och resan har varit jättebra hittills. Det känns bra. Började fundera på när dom skulle höra av sig.

Ska jobba lite. Hörs.

Inga kommentarer: