fredag 23 februari 2007

En mycket bra morron

Började 8 imorse. Klev upp dödstrött, trodde verkligen inte att jag skulle komma ur sängen. Gjorde allt man ska göra på morronen och sen gick jag till bussen. Hann väl gå ca 100 meter sen ringer den som kan underlätta ens dag på 5 sek bara man hör hennes röst. Min älskade göteborgsbo Sara. Pratade med henne till busshållplatsen, på bussen hela vägen till stan och till jobbet. Morronen blev mycket bättre än jag trodde. Sara är min ängel. Längtar tills jag kan åka ner till henne i gbg. Kommer nog tyvärr inte bli förrän i slutet av mars.

Igår kväll var jag på den där utbildningen för handledare som man måste gå. Världens bittraste människa var där. Han var pappa till en tjej som defenitivt kommer övningsköra med sin mamma. Vart faktiskt glad att mina föräldrar är som dom är. Han satt och surade från 17.00-20.30 och störde alla. Fällde kommentarer, lyssnade på sin ipod, muttrade osv. Skitirriterande! Och pinsamt för resten av hans familj. Hans dotter verkade skämmas en del. Det första han sa var att han inte ville vara där. Visst det ville väl ingen men det var inte så att vi hade så mycke val. Det är bara att göra det bästa av situationen.

Har kanske världens mest hektiska helg framför mig. Får se hur den urartar, för det lär den ju göra. Ska hem efter jobbet, byta om, åka ner igen, gå på bio med Therese. Efter bion ska jag till Issa på hennes inflyttningsfest och sen ut.
Imorrn på dagen ska jag vara med Anna. Sen med Niklas eller så åker jag till Sara och firar henne eller så gör jag både och. Sen ut, tror jag iallafall.
På söndag hade jag tänkt träna men risken finns ju att man är en aning sliten så man inte orkar.

Ska jobba nu innan min TL stryper mig. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Har inte sett dig online på meebo och du är ju tydligen sjuk idag.. Hur mår du? Hade du roligt ute? Var tog du vägen? Har du hört nåt mer om du-vet-vad?

Jag har köpt en ny vinterjackA! Så nu behöver jag inte låna din stup i kvarten :) Tack för att du ställt upp :) Puss Elina