onsdag 14 februari 2007

Skitdag

Tycker verkligen inte om alla hjärtans dag. Den är lika överreklamerad som nyårsafton. Min har jag spenderat på jobbet och snart ska jag gå och träna.
Kom fram till att det enda jag gjort som varit i någorlunda kärleksväg den här dagen genom åren är att göra slut med nån och köpa underkläder som det stog "heartbreaker" på. Underkläderna var en protest grej. Men det var väldigt roligt.

Har för övrigt varit fadder idag så jag har inte suttit vid datorn nåt. Jätteskönt förutom att det kändes lite skumt utan mina msn kontakter. Men jag fick en liten Victor dos så jag överlever tills jag kommer hem, hoppas jag.

Var svintrött imorse så jag låg och övervägde vilken buss jag skulle ta tills det var 5 minuter kvar tills jag var tvungen att gå till den första bussen. Då bestämde jag att jag skulle ta den. Skyndade att klä på mig osv och gick till bussen som självklart kom till min busshållplats kanske 10 minuter senare. Drygt. Tänk att ligga kvar i sängen den tiden istället. Mmm, skönt!

Ska börja dra mig nu. Hejdå.

Inga kommentarer: