fredag 2 februari 2007

Idag åkte han

Nu är det bara att vänta och se hur allt går.
Du vet att vad du än bestämmer dig för så står jag bakom dig till 100%.
Och det kommer gå bra, det vet jag för du är jätteduktig.

Sitter på jobbet och tråkar. Ringer inte så mycke just nu vilket är jätteskönt.
Det får gärna fortsätta så till 23 ikväll då jag får gå hem. Eller ja, det får gärna fortsätta så till 00, för Elinas skull. Hon börjar 16 och jobbar till 00.

Själv började jag 14.30. Han städa, dammsuga och torka golvet innan jag for. Sen kom jag inte längre än till backen så träffade jag Anna och Vicky och fick skjuts till jobbet. Helt perfekt. For först på willys för dom skulle handla. Passade mig bra eftersom jag var tvungen att köpa lunch. Träffade både Tres och Dinah där. Det var kul. Och längesen.

Pratade med min kära kusin igår. Hon var jättetrött men lyckades prata med mig i 40 minuter iallafall. Hon kommer till sundsvall idag och ska vara här i helgen men eftersom jag jobbar såna dumma tider så hinner jag inte träffa henne nåt. Jättesynd. Skulle vara jättekul om jag hade hunnit det. Har inte ens sett henne sen vi var i ungern.

Pratade med min mamma igår som berättade att min morfar har hjärtflimmer. Inge roligt alls. Han hade varit på sjukhuset igår och skulle tillbaks dit idag. Fått medecin och så. Dom kanske ska operera honom och starta om hans hjärta. Låter inte roligt alls. Men blir det bättre så är ju det bra.

Och en tjej som jag var med när jag var yngre har krockat. Med en älg. Hon fick en massa glassplitter från framrutan över sig och fick sy läppen och fick en lätt hjärnskakning. Så hon hade ändå tur i oturen. Inga benbrott eller nånting. Det händer mycket nu. Men dom säger ju att olyckan sällan kommer ensam.

Ska leta rätt på nåt att lyssna på på youtube. Nån underhållning måste man ju få. Hejdå.

Inga kommentarer: