fredag 16 februari 2007

Första gången en vecka faktiskt gått fort

Antar att det är för att jag faddrat 2 dagar. Även fast det var tärt att kliva upp så gick dagarna väldigt fort. Jag hoppas jag får faddra nåt nästa vecka också. Det var skönt. Och lätt.
Men nu sitter man här i telefon igen. Med 12 i kö. Och jag är såååå lycklig. Det var en lögn. En stor lögn. Tror inte det är många som jobbar här som faktiskt tycker att det är rolig. Och det finns inte en enda jag pratat med som inte har åsikter om chef och teamledare. Det som är roligt är att det är samma åsikter och inte en enda är bra. Och dom undrar varför stämningen här är som den är.

Var ut och käkade middag med Therese igår. Jättemysigt. Vi bestämde att vi skulle börja ses oftare än en gång i halvåret så vi kanske ska på bio på fredag. Sen fyller hon ju år snart så då ses vi då också. Hon ska ha kalas.
Efter middagen gick vi på semel jakt. Den var mycket framgångsrik den här gången. Hade inte lika mycke tur i onsdags men då var jag ute lite sent så dom var slut på dom ställena jag kollade på.

Jobbar till 20 ikväll och som vanligt önskar man att tiden gick fortare. Och som vanligt känns det som den går baklänges. Förutom då man har rast då går den dubbelt så fort. Helt stört.
Är jättesugen på att köpa chips men jag tänkte försöka hålla mig. Både för mina pengar och för min tränings skull. Vart sugen på chips i onsdags men då köpte jag inga heller. Känner mig mycket duktig.

Nu är det 40 i kö så jag antar att jag måste jobba lite. Det sög ju. Hejdå.

Inga kommentarer: