tisdag 20 februari 2007

Intervju idag

Skönt att veta att det finns alternativ i den här lilla stan för jag pallar inte att vara kvar här länge till. Dom flesta som jag jobbar med är helt underbara men jobbet suger och företaget jag jobbar för är inte mycket att hoppas på heller. Det är inte mycket man blev lovad när man började som har hållits. Det är väl i stort sett inte nåt om jag tänker efter.

Intervjun gick iallafall bra. Eller ja, det kändes bra iallafall. Tjejen jag pratade med var jättetrevlig och hon var lätt att prata med. Även att hon var från gbg. Dit jag vill flytta. Men det sa jag inte. Rätt onödigt att söka jobb här om man vill flytta dit. Men jag fick hennes kort så det kanske man kan styra upp sen.

Och Elina den gullungen skickade ett "Lycka till" sms till mig fast hon inte ville att jag skulle söka det andra jobbet. Fint gjort av henne. Skulle jag få det andra jobbet så kommer det bli lätt jobbigast att inte fortsätta jobba med henne. Min solstråle på det här stället.

Ska jobba lite eller kanske pallra mig iväg och käka lunch. Har skjutit på den 1 timme nu. Får se vad jag gör. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud, så snällt att du skriver om mig :) Du är min stjärna här på jobbet! Kommer sakna dig som ffan om du slutar.. Puss!