lördag 3 februari 2007

Söndag?

Vaknade imorse och trodde det var söndag vilket självklart resulterade i att jag fick panik eftersom jag isåfall skulle ha sovit över.
Lugnade ner mig lite och funderade ett tag och kom fram till att det faktiskt var lördag och jag kunde sova i 2 timmar till.

Trodde jag ja. Först ringde Madde för hon hade glömt sitt nyckelkort och kom inte in på jobbet så jag var tvungen att ringa Mathilda och be henne gå ner och öppna.
Sen ringde Petra som nyss kommit hem från Jocke och hade ingen vidare koll på klockan. Social som man är pratade jag lite men var nog inte speciellt rolig kan jag tänka mig eftersom jag total vägrade öppna ögonen. Så jag och Petra la på och då hade min väckare redan ringt 2 ggr så efter den 3:dje var det bara att kliva upp. Tärt.

Sprang runt lite i lägenheten och grejade lite eftersom jag inte vet om jag kommer ha sällskap med mig hem och sen var det bara att gå till bussen.

Så nu sitter jag här, igen. Och trött är jag. Och kö är det. Inte mycke som stämmer idag.
Har kommit fram till att man jobbar alldeles för mycke i livet. Längtar till min betalda semester. Men innan den så måste jag åka till gbg och till skellefteå. Det ska bli kul men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas komma iväg. Skulle ju va skönt att ha lite mer än en helg på båda ställena. Får väl ta lite obetald ledighet, bara nån dag eller nåt.

Är less på allt som har med jobbet att göra. Folket och alltihop. Hejdå.

Inga kommentarer: