torsdag 8 februari 2007

Skrämmande

Det mesta jag skrev igår stämmer. Väldigt skrämmande. Måste bara tillägga att den första jag skrev om hoppas jag inte kommer tillbaka den här gången. Han och hans tjej passar jättebra ihop och jag hoppas det håller. Sen skulle vi nog slå ihjäl varann efter några dagar bara om vi skulle vara tillsammans så jag tror inte det skulle funka.

Hade lite grejer jag skulle göra igår när jag var ledig. Jag låg på soffan och latade mig till 22 kanske och sen fixade jag allt. Rätt dumt att göra det på kvällen men jag fick ingen ork förrän då. Det var jätteskönt att vakna imorse och ha det gjort iallafall.

Så nu sitter jag här på jobbet och ska sitta här till 22. Rätt tärt. Men det är inte till 23 iallafall. Börjar 10 imorrn så det blir väl till att sova när man kommer hem. Får se om Salle dykt upp då också.

Och handla skulle jag egentligen behöva göra. Får väl göra det imorrn efter jag tränat. Måste boka in mig på lite fler pass också. Hejdå.

Inga kommentarer: