tisdag 6 februari 2007

07.30

Sitter här på jobbet och håller på att somna. Kom först imorse så jag var tvungen att larma av. Det är inte ofta det händer. Sen kom chefen. Det är iallafall inte nån kö än men det kommer säkert det också.

Jobbar till halv 4 idag. Sen ska jag träffa Eleni. Vi ska gå och fika och sen gå på bio.
Sen ska jag träna. Måste komma ihåg att ringa Sara också för att kolla om hon kommer ihåg att vi skulle träna idag.

Ledig imorrn. Ska bli så skönt. Ska sova riktigt länge, om jag kan. Har megaproblem att somna nuförtiden så det skulle väl inte förvåna mig om jag vaknar tidigt också när jag inte behöver. Får se om jag träffar Tres imorrn eller om hon jobbar. Ska iallafall träna imorrn kväll. Sen är det bara 2 dagar kvar och sen helg. En efterlängtad helg. Måste handla också. Skit.

Nån som vill ge mig ett nytt jobb?

Inga kommentarer: