torsdag 15 februari 2007

Ont i fötterna

Andra dagen jag faddrar nu. Har ont i fötterna av allt stå och gåande. Har min sista rast nu så jag vilar dom lite grann. Dom nya börjar bli riktigt duktiga.
2 av mina är borta idag så jag har bara 2 att ta hand om. Riktigt lugnt. Men har sprungit runt och hjälpt till vid andra bord därför jag har ont i fötterna.
Det enda tråkiga med att faddra är att jag inte hinner prata med Elina nåt. Hon har faddrat dom dagar jag suttit i telefon och tvärtom så vi har knappt setts på hela veckan.

Slutar 16. Ska träffa Therese då och gå och äta. Ska bli riktigt kul och förhoppningsvis väldigt gott. Alldeles för längesen jag träffade henne nu. Middan är bestämd sen jul då vi inte köpte några julklappar till varann utan sa att vi skulle göra nåt istället. Och sen har det inte blivit av bara. Tror att jag skrev samma sak för ett tag sen men jag vet inte riktigt varför det inte blev av då.

Nu är min rast slut. Dags att springa runt igen. Hejdå.

Inga kommentarer: