söndag 4 februari 2007

Också var det lugnt igen

Eller ja, nästan iallafall.
Får väl se hur lång tid det tar innan det skiter sig igen. Om det nu gör det. Kan ju alltid hoppas att det förblir lugnt den här gången. För alla. Och framför allt för allas skull.

Gick till Elina igår efter jobbet. Åt med henne, Ahmed och Isabell. Jättemysigt. Och jättegott. Drack en bailey's med mjölk också. Det var längesen och självklart jättegott det också. Sen stannade jag kvar ett tag hos dom innan jag for hem när dom skulle kolla på beck. Var så trött och beck är inte min favorit så jag åkte hem och sov istället.

Vaknade imorse och mådde lika illa som om jag skulle ha supit värre än nånsin. Tog mig till jobbet som i en dimma. Satt här och var spyfärdig. Fick i mig lite vatten så det började kännas lite bättre. På lunchen gick jag och Elina och köpte en hamburgare. Gav bort kinamaten från igår till Alex. Som han inte hittade och käkade upp sin sallad istället. Lite roligt.

Ska bara ta det lugnt ikväll tror jag. Ska egentligen träna men mitt huvud mår inge bra än. Måste ringa Sara och kolla vad hon säger. Hon var ut igår så hon kanske inte är så pigg hon heller. Ska ju ändå träna 4 ggr till veckan och har inte ätit en massa skit i helgen så jag kanske kan åka hem och ta det lugnt med gott samvete. Vill iallafall inte bli sjuk. Det har jag inte tid med.

Väntar på att min bättre halva ska ringa ikväll. Min bättre halva som inte längre finns i sverige. Det ska bli jättekul att få prata med honom igen. Jag saknar honom jättemycket.

Nu ringer det. Hejdå.

Inga kommentarer: