torsdag 22 februari 2007

På jobbet igen

Igår, idag och imorrn slutar jag tidigt (för att vara mitt jobb) och inte får jag åka hem heller. Igår åkte jag ut till njurunda, idag måste jag på körskolan och imorrn ska jag träna. Imorrn MÅSTE jag träna. Annars har jag inte gjort det på hela veckan och det är inge bra. Ska träna ett enkelt pass dessutom så det kommer säkert gå bra.

Måste komma fram till hur det blir i helgen. Så typiskt att det inte händer nåt på jättelänge och när det händer nåt så händer allt samtidigt. Imorrn ska Isabell ha inflyttningsfest och hon vill att jag ska komma dit. Sen sa jag och Therese att vi skulle på bio också tänkte jag träna.
På lördag ska jag antingen fira Sara, vara med Niklas eller gå på förfest hos Elina. Om det blir nån. Har inte hört nåt mer om det. Men det skulle säkert vara jättetrevligt. Så jag är en aning kluven. Men en sak har jag kommit fram till. Jag vill bo hemma i helgen. Måste bara komma på ett bra sätt att lägga fram det på.

Och det snöar ute, igen. Inge kul. Jag som vill ha sommar. Måste springa bort till kontorsfixarna med betygen sen också. Tänkte göra det på lunchen eftersom jag ändå inte har nån lunch med mig. Jag har absolut ingen lust alls att gå ut. Men jag har ju inte speciellt mycket val.

Och jag fryyyyyser. Sitter här på jobbet insvept i en stor filt och håller ändå på att frysa ihjäl. Fick jag skulle jag ta på mig jacka men det får jag självklart inte. Så jag får väl fortsätta frysa då.

Dumma jobb!

Inga kommentarer: