lördag 25 oktober 2008

Utgång!

I ett litet alkoholrus tänkte jag att jag skulle dela med mig lite av min kväll.
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar att åka till min darling Petra och dricka en drink för att sedan dra vidare till Johanna och för-fira henne. Hon åker ju till Sälen på måndag och är därför inte hemma när hon egentligen fyller år (12:e november) så hon ska firas ikväll. Får se vart det bär av sen. Vissa ska på Aveny men där kostar det 140 spänn att gå in och jag är inte speciellt sugen på att betala det. Tror inte Petra var det heller. Så vi får se.

Fick ett trevligt samtal av Dinah som är hemma en sväng från Kalmar så ska försöka träffa henne ikväll också, skulle vara jätteroligt. Har inte pratat med henne nåt sen hon flyttade.

Har före-förfest druckit med Salle. Han började när han kom hem från stan (14 tiden tror jag) och jag började efter jag ätit, vid 16 tiden. Åkte aldrig ner på stan eftersom han fixade systemet och det så behövde jag inte. Mycket skönt.

Så just nu kan jag bara säga att det mesta känns väldigt bra och förhoppningsvis sitter den känslan i iallafall resten av kvällen. Nu ska jag röra mig mot duschen och garderoben så jag kommer till Petra nångång. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: