fredag 24 oktober 2008

På stan

Idag har jag sprungit runt med Petra på stan. Var tyvärr väldigt trött eftersom jag började 07.10 och som vanligt sov jag bara några timmar. Men Petra kom och hämtade mig efter jobbet också for vi hem till henne och Stefan och lämnade bilen och lite grejer också fick jag se hur dom bor och hälsa på hennes jättesöta katt.
Sen gick vi ner på stan och fikade innan vi gick runt i lite affärer och kollade om vi hittade nåt. Hittade tyvärr inget på Vero Moda där jag har presentkort utan köpte 2 tröjor på Gina istället. Träffade Lilli också och det var ju ett tag sen så det var lika roligt som vanligt. Träffade Jonas också som jag inte sett på jättelänge. Han var väldigt rolig och pratsam. Sen gick han och vi återgick till shoppingen. Träffade på Mathilda också som precis sagt upp sig från samma jobb som jag och Petra jobbade på förut så vi pratade lite om det och om andra personer på det stället och sen hälsade vi på några kompisar till Petra och sen gick hon hem och jag gick till bussen. Stannade och pratade lite med Therese också. Får se om vi ses nåt på stan imorron. Hon och Elin skulle gå på stan och jag måste ner på systemet eftersom jag var för trött för att fixa det idag.

La schemat idag på jobbet så jag får se hur det löser sig. Fick ihop mina timmar iallafall men ändringarna dom har gjort för att göra schemat bättre är inte direkt till nån fördel för oss som är serviceoperatörer. La in lite (med betoning på lite) semester så jag kanske tar mig till Johan. Ska försöka ta mig till Sara också vilket nog kommer bli svårare. Hon vet inte när hon är hemma från Iran heller så jag får se hur jag ska lyckas lösa det.

Ska flytta mig till tv'n och kolla om det finns nåt roligt att se på. Förresten jag måste bara säga att det är sjukt stor skillnad på priser på internet och i butik. Det är tur att man tänker efter innan man köper det man vill ha. Själv har jag sparat 600 kr idag, känner mig väldigt nöjd med det.

Inga kommentarer: