fredag 10 oktober 2008

Äntligen fredag!

Fast det är lite blandat det där. Har så mycke att göra så jag skulle vilja springa hem och fixa allt på engång. Skulle vilja ha en till dag på mig också och greja hela dagen så jag verkligen hinner göra allt jag vill. Har jobbat till 21.30 mån - tors så jag har bara hunnit greja så mycket jag kunnat på kvällarna när jag kommit hem.

Efter jobbet idag kommer iallafall min snälla pappa och hämtar mig och ska hjälpa mig med lite grejer. Sen ska jag hem och städa så mycket jag hinner innan jag ska upp på södra på spa med Elin och Therese. Det kommer säkert bli jätteroligt och mysigt och förhoppningsvis avslappnande (om jag nu kommer lyckas slappna av och inte tänka på dagen efter). Där blir jag kvar tills imorron och när jag kommer hem igen kommer jag inte hinna annat än att städa resten och tvätta mellan 12 - 17. Jag hoppas på att hinna sova lite där emellan också (innan folket börjar ramla in alltså) men jag tror tyvärr att det är önsketänkande.

Började 7.10 imorse och ville bara vända på mig och somna om igen när klockan ringde. Tur att Salle var vaken så jag hann prata lite med honom och bli lite pigg iallafall innan jag skulle åka till jobbet. Det som är bra med att jobba förmiddag är att man fortfarande har dagen kvar när man slutar. Och på nåt sätt känns det som att det passet går fortare än eftermiddags passet. Det gör det säkert inte, men det är iallafall inte mörkt när man kommer hem.

Inga kommentarer: