tisdag 7 oktober 2008

Min födelsedag!

Idag fyller jag år och jag har bara gjort saker som jag har känt för. Stängde av ljud och vibration på mobilen så jag kunde sova så länge jag kände för. Sen klev jag upp och gick och hämtade ut ett paket från Maysan (tack igen söt!) och sen gick jag hem igen. Pratade lite i telefon och sen bytte jag om och for ner på stan och mötte Johanna. Jag gick först till Quiomar och pratade lite med henne och sen gick jag och Johanna till Vero Moda och kollade om vi hittade nåt. Jag hittade inget men Johanna gjorde det. Sen hittade vi Janina som kanske också kommer på lördag. Sen köpte jag en coffee house sallad till lunch för att fira lite. När jag skulle till bussen så träffade jag Kennedy och Musa. Det var jätteroligt. Det var så längesen jag träffade dom och vi pratade lite för länge för jag missade bussen jag tänkte ta, men jag kom i tid till jobbet iallafall så det gjorde inget.

Måste väl säga att jag fick mina 3 första grattis av Anna, Johanna och Sara (Solle). Sen har det kommit fler sms och telefonsamtal under dagen. Har inte kunnat svara på alla eftersom jag jobbat. Och dom jag trodde skulle säga nåt först gjorde inte det.

Tänk att en enda grej kan göra så att man ser på en person helt annorlunda. Jag tycker inte att det är för höga förväntningar och du kommer säkert tycka att det är så, och att det är för att jag är tjej. Och det vet du att jag aldrig kommer hålla med om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis tjejen på födelsedagen :)

Anonym sa...

Hej! Gud förlåt att jag är världens sämsta kompis som aldrig ringde, men ärligt slog det mig att det var 7 oktober när klockan var nästan midnatt. Så jag tänkte ge dig äran med ett samtal ikväll istället :) Hoppas dagen var bra! Vi kankse ses ute på lördag! Kram

Anonym sa...

Bilden är från gatufesten förra året, kan tänkas det låg lite alkohol bakom ditt leende ;) syns på lördag! kram