onsdag 29 oktober 2008

Första snön

Okej att det har varit kallt idag men jag trodde aldrig att det skulle börja snöa. Jag var förbi stan en sväng efter jobbet, träffade Therese och Elin en jättesnabbis. Sen åkte jag hem med 17.15 bussen. Nångång efter det och innan 19 har det alltså snöat. Det är helt vitt på backen.

Sen pratade jag med pappa och det var snö i Oslo ídag också. Han har varit där och var påväg hem när jag pratade med honom så han berättade att det var snö i Timrå också (han kom från flygplatsen), men inte i Njurunda. Sara ringde och hon är i Östersund och där snöade det också.
Det är faktiskt fint. Jag tycker inte om snö, eller jag tycker bättre om sommaren men just nu känns det bara som att det är fint.

Pratade med min chef idag och förhoppningsvis blir det lite positiva förändringar. Blir det inte det måste jag nog fundera lite på hur jag ska göra. Men det han sa lät bra och fixar sig julen känns det mesta mycket bättre. Det får jag veta på fredag.

Min näsa har nog gett upp hoppet om att jag ska lyckas hålla mig frisk. Så det jobbigaste är ju såklart att försöka hålla sig vid liv när man sover. Vaknade och trodde att jag hade fått tinnitus men det var min näsa som lät. Så jag hoppas det blir bättre snart.

Inga kommentarer: