fredag 28 november 2008

Dagen som försvann

Igår skulle jag ha varit ledig, men Carro fick vara ledig istället och jag fick tjäna lite extra pengar. Eftersom jag varit sjuk 3 dagar förra veckan så är det bara bra. Lite tärt att jobba 6 dagar i rad bara, men nästa vecka ska jag bara jobba 2 dagar, om allt går som det är tänkt.

Schemat är i stort sett klart nu och jag jobbar inte jul som jag har kämpat för att slippa. Funderar på att jobba exakt hela nyår (7.10 - 14.30 och 19.00 - 02.00) bara för att slippa tänka ut något att göra. Jobbar jag inte dom passen så blir det ändå 14.30 - 21.30 nyårsafton och 07.10 - 14.30 nyårsdagen och då kan jag ändå inte göra nåt speciellt känns det som. Kommer knappt hem eller tillbaka dagen efter eftersom bussar och allt slutar gå vid 15.00 på nyårsafton och dom första går absolut inte innan 07.00 på nyårsdagen. Jag har för mig att det brukar vara så iallafall. Kan vara roligt att se hur mycket det är att göra dom dagarna också.

Har fått en bild på Alexanders och Sandras son nu. Han är jättesöt och han har fått namnet Ludwig. Jättegulligt.

Inga kommentarer: