lördag 1 november 2008

Allhelgona dagen

Efter jobbet idag ska jag ut till njurunda och tända lite ljus. Sen ska jag stanna där inatt tänkte jag. Jobbar förmiddag imorron så jag ser inte riktigt fram emot att vara här igen 07.10, får iallafall sova mer om jag sover därute. Får skjuts till jobbet också vilket alltid är ett plus.

Sov lite konstigt inatt men gick ändå och la mig i tid men jag är väldigt trött. Känns verkligen att kvällen är långt ifrån över. Vaknade 2 ggr för att mina andningsmöjligheter var extremt begränsade så jag var tvungen att göra nånting åt det. Mycket störigt. Skulle vara skönt att få sova en hel natt utan problem.

Skulle vara ännu skönare att få vara ledig ett tag. Utan att ha dåligt samvete för att man är ledig. Känns som jag har jobbat en hel evighet utan att nånsin känna att jag är ledig. Fast det har jag ju så det är väl inte så konstigt att det känns så. Får se på måndag vad som sägs, om nånting blir bättre eller om det fortsätter likadant.

Inga kommentarer: