lördag 22 november 2008

Första

Idag 07.55 fick jag mitt första "god jul". Lite tidigt men jag vet ju inte om jag kommer prata med den personen igen så det var bara roligt. Och det har snöat jättemysigt ute så nu är det lite mer vitt. Det syns fortfarande gräs och sånt men det är fint.

Började 07.10 imorse. Kan väl inte påstå att jag var piggast i världen. Vaknade inte av väckaren förrän den tjöt på det högsta. Och då var det bara att kliva upp. Hade turen att få skjuts till jobbet så jag fick sova längre än om jag skulle åkt buss, mycket längre. Hur underbart somhelst.

Det var 112 fest igår så jag sprang ner och hälsade på en sväng innan jag åkte hem. Det var roligt att se alla. Det var folk där från polis, ambulans, räddningstjänst och 112 och dom såg ut att ha väldigt roligt. Eftersom jag började jobba så tidigt idag kunde jag tyvärr inte vara med men jag är glad att jag sprang ner och kollade. Sen virrade jag bort mig en sväng inne hos räddningstjänsten. Det var också ganska roligt. Säkert bara jag som lyckas med såna saker även fast Bosse förklarade vägen vi precis kom ifrån när jag skulle gå igen. För dom som inte vet så är det stort där inne och det vara 2:a gången jag var där sen i mars. Så så sämst är jag inte.

Jag har blivit kär i min mp3. La in nya låtar på den för nån dag sen och då blev jag kär i den igen som dom andra gångerna jag lagt in nya låtar. Jag gör det kanske en gång var 3:dje månad om inte ännu mer sällan men nu måste jag rensa den för den är lite för full. Har ingen aning om vilka jag ska ta bort bara. Är så dåligt på sånt. Skulle vilja ha en mp3 med större minne. Kanske ska önska mig det i julklapp. Jag förstår inte folk som lever utan musik, hur gör dom?

Inga kommentarer: