onsdag 19 november 2008

Sen sist

Har inte gjort nåt speciellt alls eftersom min hals och mitt huvud bestämde sig för att kasta in handduken ett tag. Det är väldigt svårt att sova med en näsa som vägrar funka som den ska och utan sömn känns det som att huvudet ska sprängas. Vill att min kropp ska bli bättre. Jag och Salle gick en sväng till hemköp igår och det kändes skönt. Kallt och svinhalt men skönt. Och nu har vinterskorna och jackorna åkt fram. Har lite för många jackor som jag inte använder märkte jag. Har väl för mycke kläder över huvudtaget som bara hänger i garderoben och samlar damm. Ska ta itu med det nån dag. Har säkert sagt så i ca. 2 år nu men ändå.

Idag har jag iallafall städat i min kära lägenhet. Så nu ser det riktigt fint ut här. Det är skönt. Att gå barfota på ett nystädat golv är bland det bästa jag vet. Det är lika skönt som att gå barfota i gräset på sommaren. Sommaren. Den känns ju hyfsat långt bort. Men jag får väl se fram emot julen innan jag börjar tänka på sommaren. Annars får jag nog vänta ihjäl mig.

Helgen då. Fredagen bestog av jobb och en utgång. Kvällen var rolig men skum. Ibland händer det saker som man aldrig tror att man ska vara med om. Men men, det gick ju bra och allting är löst så det är ju inga problem.
Lördagen var jag bara hemma och samma på söndagen. Så intressant var det.

Inga kommentarer: