onsdag 12 november 2008

APT

Idag har jag haft APT (arbetsplats träff) hela dagen. Eller ja, mellan 8-16. Det var roligt men jag var sjukt trött och att inte vara aktiv utan bara sitta och lyssna när någon pratar är inte det enklaste att göra trött, det tycker inte jag iallafall. Spelar ingen roll hur intressanta saker personen säger. Och det var inte så att det sas tråkiga saker vilket det förmodligen såg ut som. Var tvungen att sätta mig annorlunda var 10:e sek eller klia mig nånstans eller nåt så jag inte skulle somna,

Annars är allt lugnt. Försöker allt jag kan att inte bli sämre. Håller på att bli förkyld men är inte riktigt beredd att acceptera det än, så jag gör det jag kan för att slippa behöva acceptera det överhuvudtaget. Fick höra att det lät som att jag skulle kvävas inatt vilket förklarar varför jag kände mig så konstig när jag vaknade.

Och nu sitter jag här och myser i min älskade lägenhet med tända ljus i köket, på vardagsrumsbordet och i fönstret. Jätteskönt. Ska njuta ett tag och sen ska jag nog sova. Det är ju en dag imorron också som jag måste komma upp till.

Inga kommentarer: