söndag 9 november 2008

Hihi!

Efter idag är jag ledig 2 dagar och det ska bli så skönt. Skulle egentligen bara vara ledig en men fick en dag till. Då ska jag inte göra nånting alls, om det går.

Imorse när jag vaknade var jag inte så stentrött som jag trodde att jag skulle vara, men mitt huvud är inte riktigt som det ska känner jag. Får se hur det blir under dagen. Jag skulle självklart lätt ha kunnat vänt på mig och somnat om men ska man jobba så ska man. Får ju sova 2 dagar sen istället.

Efter jobbet ska jag ut till njurunda och fira pappa eller vad man nu säger. Får se hur länge jag blir där. Måste handla också. Inte min favoritsysselsättning.

Det har gjorts en del ändringar på jobbet. Pär som började samtidigt som mig slutar den 14:e dec, Carro som höll på att utbilda sig till sos operatör ska ta en paus i den utbildningen och vara serviceoperatör tills Alex som skulle utbildas efter henne gjort klart sin utbildning. Julen ser lite hotad ut för mig igen och det ska inte anställas 2 nya serviceoperatörer utan dom ska bara hyras in under jul. Så hur det blir efter det med schema och allt får man väl se.

Inga kommentarer: