fredag 21 november 2008

Inte frisk än

Är tillbaks på jobbet efter att ha varit hemma i 3 dagar. Kändes inte som jag kunde vara hemma mer men den här dagen har känts lång. Är jättetrött, har ont i huvet och kan inte andas genom näsan. Längtar tills jag får komma hem och gå och lägga mig och sova.

Imorse kunde jag inte sova längre än till 09.00 och då hade jag ändå vaknat flera gånger under natten. Därför jag är så trött nu. Jobbar fm imorron så jag har tyvärr ingen sovmorron då heller. Men på söndag har jag det så lyckas jag bara hålla mig vaken när jag är här imorron så kan jag vila när jag kommer hem och har sovmorron på söndag. På måndag är jag helt ledig och det ska bli skönt. Ända som är inplanerat då är äta med Elin, Therese och Ida för Elin åker tillbaka till Sthlm på tisdag. Då har hon varit här i 9 veckor. Den tiden bara flög förbi.

Jag vet varför jag inte kan bygga upp den där muren som jag skrev om i förra inlägget. Det är för att jag inte har samma mentalitet nu som jag hade då så jag kommer inte kunna göra det. Mycket hänger väl på att jag inte mår lika bra nu som då och så länge jag inte gör det så tror jag inte att det kommer gå. Jag kommer självklart försöka men det måste göras så att det verkligen känns om jag ska må bra av det. Det går inte att låtsas. Det är lite svårt att förklara men dom som har lyckats göra det vet vad jag pratar om.

Sen vill jag bara säga att jag bor med världens bästa människa.

Tack för allt!

Inga kommentarer: