tisdag 4 november 2008

4/11 -08

Det blev inget borrande imorse, mycket skönt. Däremot sov jag inge bra pga min näsa. Tänker inte säga att jag är förkyld för jag känner mig inte speciellt förkyld (förutom näsan då och en aning lite för mycket huvudvärk) och jag har inte tid att vara sjuk. Nästa helg har jag 2 dagars ledighet så då ska jag ta det svinlugnt och förhoppningsvis bli bättre om jag inte blivit det redan.

Imorron ska jag träffa Marie och fika lite och prata en massa. Det ska bli roligt. Det var längesen vi sågs. Kommer faktiskt inte ihåg när det var sist. Eller så är jag för trött för att komma ihåg när det var sist.

Det känns som att det händer så mycket för alla men att det står extremt stilla för mig. Jag gör samma saker som jag har gjort i flera flera månader. Jobbar, åker hem, sover också samma sak igen. Jag har inte ens kunnat åka från Sundsvall nåt. Har varit här sen i januari efter vi kom hem från mormor och morfar då vi firade mormors födelsedag. Hon fyller år den 9:e. Ingen sommarstuga, inget åka till brorsan, inget åka till mormor och morfar, inget åka till Sara. Tärt.


Just ja, snön försvann igår.

Inga kommentarer: